W ten weekend Factory zbiera odzież w Krakowie

FactoryW dniach 26-28 kwietnia na Placu Wolnica w Krakowie, w kontenerze oznaczonym hasłem Stylowy Recykling prowadzona będzie zbiórka odzieży. 

Za każde oddane 2 kilogramy ubrań, uczestnik akcji otrzyma voucher o wartości 10 zł do wykorzystania w Factory Kraków. Zebrane podczas trzydniowej akcji ubrania zostaną przekazane na rzecz Małopolskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża.

Akcja Stylowy Recykling ma łączyć w sobie trzy elementy: ekologię, smart shopping oraz działania społeczne. Ekologia rozumiana jest tu poprzez działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i zmniejszenia ilości odpadów tekstylnych. Vouchery, które uczestnicy  otrzymają w ramach akcji pozwolą na zakupy ze zniżką w wybranych sklepach, wpisują się zaten w ideę smart shoppingu. Wszystkie zebrane podczas akcji ubrania przekazane zostaną organizacji zajmującej się pomocą ubogim.

Zbiórka odbywać się będzie w godzinach od 10.00 do 20.00.

One response to “W ten weekend Factory zbiera odzież w Krakowie

  1. Komentarz od czytelniczki bloga:
    hej Konstancja,
    na wypadek, gdybyś się zastanawiała, czy ktoś czyta Twoje posty, to śpieszę powiadomić, że zobaczyłam dziś na LinkedInie Twoją wiadomość o tym, że Factory zbiera ubrania i 20 minut później byłam już z pełną walizką na pl. Wolnica! Nie dostałam co prawda bonów, bo się skończyły, ale miałam odłożone rzeczy do oddania i potrzebowałam motywatora, żeby w końcu się za to zabrać. Więc, dzięki!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Gosia

Skomentuj

