Greenpeace przerobił reklamę PGE w centrum Warszawy

Grupa aktywistów Greenpeace kilka dni temu zmieniła hasło na bannerze wielkoformatowym prezentującym w centrum stolicy reklamę koncernu PGE (róg Al. Jerozolimskich i ul. Chałubińskiego). Tej właśnie reklamy firma użyła w kampanii wizerunkowej.

Członkowie Greenpeace dokonali zmiany hasła reklamowego koncernu PGE: z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.

Oryginalna reklama. Fot. Greenpeace (Bogusz Bilewski)

Oryginalna reklama. Fot. Greenpeace (Bogusz Bilewski)

Hasło zostało przerobione na „Trujemy węglem od początku do końca”. Jest to reakcja na kampanię, która według Greenpeace nie mówi całej prawdy na temat negatywnego wpływu spalania węgla na zdrowie ludzi.

Organizacja zwraca uwagę, że szeroko zakrojona kampania wizerunkowa PGE odbywa się w czasie, w którym rząd blokuje przyjęcie ustawy o odnawialnych źródłach energii (OZE).

Źródło: http://www.marketing-news.pl

Przerobiona reklama. Fot. Greenpeace (Bogusz Bilewski)

Przerobiona reklama. Fot. Greenpeace (Bogusz Bilewski)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s