Hasło kampanii społecznej widoczne tylko dla dzieci

Meksykańska organizacja „ANAR Foundation” opracowała reklamę, która używa technologii druku soczewkowego, tak, aby treść była widoczna tylko dzieciom, a nie osobom dorosłym.

ANAR FoundationWyświetlana w miejscach publicznych reklama składa się z dwóch różnych obrazów drukowanych na prążkowanej powierzchni. Jeden obraz ukazuje twarz typowego dziecka z tekstem: „Czasami efekty wykorzystywania dzieci są widoczne tylko dla dziecka doświadczającego przemocy”. Prążki plakatu skierowane są w górę i widoczne dla dorosłego człowieka.  Prążki drugiego obrazu ukazującego to samo dziecko z obrażeniami na twarzy są skierowane w dół, a poprzez to widoczne tylko dzieciom. Tekst brzmi: „Jeśli ktoś cię rani, zadzwoń do nas, a my ci pomożemy.” i zawiera numer infolinii.

źródło: www.anar.org

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s