Wykorzystanie wolnych przestrzeni biurowych w NY

popuphotelDuńska sieć hotelowa Pop-Up Hotels przerabia niewynajęte, wolne przestrzenie biurowe w centrum Nowego Jorku na tymczasowe hotele dla podróżnych.

Tych, którzy mieli okazję być na zeszłorocznej Olimpiadzie w Londynie, mogły przerazić  ceny noclegów. Ale może są też tacy, którzy skorzystali z ciekawej i o wiele tańszej alternatywy, jaką wtedy oferowała miejska firma taksówkowa, czyli nocleg w słynnej, czarnej taksówce. Cóż, potrzeba matką wynalazku.

Ten sam cel, czyli zaspokojenie konkretnej potrzeby, postawiła sobie duńska sieć hoteli Pop-Up. Według danych statystycznych, mimo kryzysu gospodarczego, rok 2012 był rekordowy pod względem ilości odwiedzin Nowego Jorku przez turystów i tą tendencję wzrostową chce wykorzystać Pop-Up.

W porozumieniu z biurem projektowym „Pink Cloud” Pop-Up Hotel oferuje kompletne dostosowanie  i wyposażenie pomieszczeń biurowych w celu utworzenia tymczasowego hotelu. Projektowane wyposażenie pokoi mieści się na paletach i przyjeżdża w ciężarówce.

Źródło: www.pinkcloud.dk

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s