Akcja Think Blue Volkswagena

think blue volksvagenVolkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii Think Blue.  Jej celem jest odpowiedź na pytanie jak harmonijnie łączyć indywidualną mobilność z odpowiedzialnością za środowisko i działaniami proekologicznymi.

Na miejskich skwerach w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zostaną posadzone niebieskie kwiaty, a obok staną huśtawki. Przy skwerach pojawią się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które można oderwać i zasiać je w ogródku, na balkonie czy miejskim placu. 

Kolejnym etapem akcji będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc, poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego skłaniającego do zachowań ekologicznych, nawiązywania relacji społecznych oraz prowokującego do aktywności. Ostateczna forma mebli oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW na portalu Facebook.

źródło: informacja prasowa

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s