Trzeci warsztat EKOkonsumpcji na PACA 40 dobiegł końca

Trzeci, ostatni warsztat organizowany przeze mnie w Centrum Paca (ul. Paca 40 w Warszawie) właśnie dobiegł końca

Dziś spotkaliśmy się po to, aby zastanowić się nad tym, czy reklama mówi prawdę i czym są tak naprawdę eko-zakupy.
Postanowiłam zrobić uczestnikom niespodziankę i zaprosić do Miejskiej Partyzantki Ogrodowej. Przygotowałam więc w domu pulpę papierową (rozgotowałam pocięte na kawałki stare gazety i kartki, a następnie zblendowałam i wystudziłam). Z plecakiem pełnym ciepłej jeszcze pulpy, mąką pszenną, skrobią ziemniaczaną i solą dotarłam na Paca tuż przed rozpoczęciem zajęć.
Po teoretycznym omówieniu tematu zakasaliśmy rękawy i przystąpiliśmy do działania: wszystkie ręce na pokład!
Z gotowej masy papierowej z wmieszanymi nasionami aksamitki lepiliśmy kule, kwiaty, liście, serca i okręgi.
Docelowo zostaną one wysuszone na domowych parapetach uczestników warsztatu i rozrzucone w innych częściach miasta, ale część „bomb nasiennych” nie doczekała się tego i od razu została rozrzucona lub zakopana na okolicznych trawnikach i zaniedbanych skwerach.
Pogoda dziś dopisała i cieszę się, że mogliśmy wykorzystać „bomby” do tego, do czego zostały stworzone: aby ukwiecać i zazieleniać.
Więcej o tego typu warsztatach w zakładce Oferta Szkoleniowa.

20130829-182922.jpg

20130829-182931.jpg

20130829-182940.jpg

20130829-182950.jpg

20130829-182956.jpg

20130829-183006.jpg

20130829-183310.jpg

Skomentuj

