Kampania „Bardzo Dobre Maniery” otrzymała tytuł Kampanii Społecznej Roku 2013

7 maja w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia 17 kampaniom ze 100 zgłoszonych do konkursu.

Kampania Społeczna Roku 2013

Kampania Społeczna Roku 2013


Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę, ale całokształt działań komunikacyjnych, w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność.

Tytuł Kampanii Społecznej Roku w kategorii Kampanie lokalne odebrali ex aeguo Spartanie Dzieciom za „Spartanie Dzieciom – Biegniemy dla Stasia”, celem działań była zbiórka funduszy na rehabilitację 2-letniego chłopca i Fundacja Zmiana, która zrealizowała kampanię „Majewskich posadzili” popularyzującą ideę akcji „Książki w pudle”.

W gronie zwycięzców znalazła się także kampania 1% Fundacji Hospicyjnej „Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy”, której hasłem jest przekształcony cytat z piosenki „Mamona” zespołu Republika. Wszystko po to, by sprowokować rozmowę na temat, dlaczego organizacje pożytku publicznego wydają pieniądze na reklamy. W kategorii Kampanie firm i fundacji firm laureatem został kompleksowy projekt „Ciśnienie na życie” organizowany przez Polpharmę, a w kategorii Marketing zaangażowany społecznie – „Paka dla bezdomniaka”, która powstała dzięki sprawnej współpracy firmy sklepu keko.pl i Fundacji Viva!.

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące wyników Konkursu Kampania Społeczne Roku 2013 znajdują się na stronie konkursu konkurs.kampaniespoleczne.pl oraz na portalu kampaniespoleczne.pl.

źródło: Fundacja Komunikacji Społecznej

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s