Transfercar oferuje wypożyczenie za darmo auta w zamian za jego relokację

Wypożyczalnie samochodów rocznie wydają spore sumy na lawety i ciężarówki, którymi przewożą samochody z wypożyczalni do wypożyczalni.
To z kolei podnosi cenę wynajmu samochodów, nie wspominając o zwiększaniu poziom zanieczyszczenia powietrza. Szukałam ostatnio (w związku z urlopem) korzystnego dla mnie rozwiązania tego problemu. I znalazłam Transfercar Usługa ta (niestety obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych i Nowej Zelandii, a ja szukałam czegoś w Europie) oferuje kierowcom (np. tych na wakacjach) bezpłatne wypożyczenie auta na przejazd w jedną stronę.

Na stronie Transfercar można znaleźć informacje o tym, jaki samochód czeka na relokację i kiedy. Jeśli punkt początkowy i docelowy wpisuje się w plany podróży kierowcy, może on wypożyczyć to auto.

Sytuacja win-win : firma nie zatrudnia kierowców i nie wynajmuje lawet, aby przetransportować auta, a kierowca wynajmuje je za darmo i cieszy wakacjami🙂IMG_1060.PNG

IMG_1064.PNG

IMG_1063.PNG

Skomentuj

