Jego potencjał jest naszą możliwością

epuron

W zrealizowanej przez Epuron kampanii z 2007 roku „Power of Wind” („Siła wiatru”) wiatr został przedstawiony jako pan w meloniku, który cierpi na samotność z powodu braku zrozumienia przez innych dla tego co robi. Podejrzewa że ludzie go nie lubią, ale jednocześnie nie potrafi przestać się zachowywać w określony sposób. Czuje się niepotrzebny i zagubiony. Pego dnia spotyka pracownika firmy Epuron, który oferuje mu pracę – napędzanie swoich ferm wiatrowych.

Pan Wiatr, bo w końcu czuje się potrzebny oraz bardziej lubiany. W końcu nareszcie robi coś naprawdę pożytecznego.

Cudowna kampania pod hasłem: His potential is ours (Jego potencjał jest nasz), mnie poruszyła. Prosta, ale nia banalna historyjka. Polceam Waszej uwadze.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s