Artykuły i Publikacje

Zarządzanie partycypacyjne – luksus czy konieczność?

Według opracowanego przez Instytut Gallupa raportu, do którego dane w Stanach Zjednoczonych zbierano przez dwadzieścia pięć lat, firmy, które pozytywnie odpowiedzą na dwanaście pytań Gallupa, mają szanse na rozwój.

Od krzesiwa do ogniwa – czyli o poszukiwaniu energii na własnym podwórku

Na całym świecie ludzie zużywają mniej więcej 1/3 całej energii w budynkach (w Polsce ponad 50%) – do ogrzewania, chłodzenia, gotowania, oświetlania i napędzania urządzeń. Zapotrzebowanie na energię związaną z budynkami bardzo szybko rośnie, zwłaszcza w domach mieszkalnych. W miarę jak domy stają się coraz większe, głównie ze względu na niskie koszty energii, każdy dom ma więcej przestrzeni do ogrzania, ochłodzenia i oświetlenia, a także więcej miejsca na większe urządzenia i większą ich liczbę.

CRM jako mechanizm utrwalania norm społecznych

W Stanach Zjednoczonych pojęcie marketingu społecznie zaangażowanego (ang. Cause-Related Marketing) istnieje od lat 80’. Firmy wspierają określony cel społeczny, jednocześnie przyczyniając się do wzmocnienia własnej sytuacji rynkowej oraz wizerunku. Często dochodzi przy tym do współpracy trzech stron: biznesu, organizacji społecznych oraz konsumentów.

Efekt zielonej brody

Już w połowie osiemnastego wieku Adam Smith w swojej „Teorii Uczuć Moralnych” wykorzystał
kategorię współodczuwania opisując ludzką zdolność do rozumienia potrzeb innych i
zaspokajania tych potrzeb na drodze wymiany towarów i usług. Zdefiniował „współodczuwanie”,
jako poczucie moralne.

Socialowy Tetris, czyli po co jest grywalizacja

Jak pokazują wyniki badań, kampanie, które wykorzystują mechanizmy gry zwracają na siebie
uwagę, bo przecież wszyscy lubimy grać. Kreatywność twórców gry i jej wyjątkowość są czynnikami
gwarantującymi skuteczność kampanii z wykorzystaniem mechaniki gier.

 PUBLIKACJE:

Turystyka osób z niepełnosprawnością – poradnik dla usługodawców

turystyka osób z niepełnosprawnością - poradnik dla usługodawców okladka

Autorka i redaktorka: Konstancja Tanjga
DTP: Magdalena Borek (www.dtpart.pl)

Savoir-vivre-wobec-osób-z-niepelnosprawnoscia

komiks-Savoir-vivre-wobec-osób-z-niepelnosprawnoscia okladka

Autorka i redaktorka: Konstancja Tanjga
Grafik: Katarzyna Pac-Raszewska
DTP: Magdalena Borek (www.dtpart.pl)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s